NightRiders87
NightRiders87
  3 kwietnia 2012 (pierwszy post)

Czy nie uważacie że kolor czatu jest za bardzo śłitaśny i pedalski??? :nie:

desperatka87
desperatka87
  4 kwietnia 2012
Tomus
Tomus: Jest takie powiedzenie "Informatyk to leń" wiem, gdyż sam to studiowałem. I jestem pewny, że programistom nie chciałoby się zmieniać czegoś co tak dobrze funkcjonuje : )

Nic nie ma za darmo. A czasami produkt trzeba odswiezac badz opakowywac w cos nowego.
Tomus
Tomus
  4 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: A czasami produkt trzeba odswiezac

Podaj choć 2 dobre argumenty : )
Fantastyczna
Fantastyczna
  4 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte:

Kim jesteś dziewojo?

Serduszka są okej.
Damjan
Damjan
  4 kwietnia 2012

Przyzwyczailem sie do tego już.

SentiMenti
SentiMenti
  4 kwietnia 2012
Kolorystyka jest odpowiednia :)
Grzeqorz
Grzeqorz
  5 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Nic nie ma za darmo.

I tu się mylisz, ... Poza tym jak już wspomniałem jeśli ktoś ma ochotę porozmawiać z ludźmi to i tak to zrobi bez względu na to czy kolor okienka będzie różowy,niebieski czy sraczkowaty .
Konto usunięte
Konto usunięte: A czasami produkt trzeba odswiezac badz opakowywac w cos nowego..

Dobry produkt i marka nie potrzebuje odświeżania , tylko ten który się nie sprzedaje.
Adidasowa
Adidasowa
  5 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Chyba po to porusza sie jakas kwestie zeby o niej podyskutowac? A nie odpowiedziec w stylu "Ci nie pasi to spadaj"

Tu nie ma o czym dyskutować. "FLIRT" się sam kojarzy z kolorami typu czerwony, różowy, malinowy... Więc nie widzę żadnego sensu w zmianach. Nie opdpowiada wam kolor to idźcie sobie na czaty na onecie, czaterii, etc.
MIESZKAMwPolsceB
MIESZKAMwPolsceB
  5 kwietnia 2012

najbardziej pedalscy i słitaśni to sa ludzie którzy tam wchodzą i robią z siebie idiotów.

Adidasowa
Adidasowa
  5 kwietnia 2012
Konto usunięte